Saturday, January 1, 2011

Buat Rumah Dari Barang Terpakai



Rumah diperbuat daripada barangan terpakai ataupun barangan terbuang, biasa terdengar kan? Biasanya kalau rumah yang diperbuat daripada barangan 'sampah' ni tidaklah santeks sangat kan. Tetapi uncles and aunties ni telah memutuskan untuk membuat sesuatu yang unik dengan menggunakan barangan terpakai dan hanya memerlukan kos pembuatan yang sangat murah. Dengan kekreatifan yang mereka miliki, mereka dapat membina sebuah rumah yang sangat cantik, bahkan kalau korang tak tahu mungkin beranggapan rumah itu dibina dengan kos yang tinggi. Jom kita jeling sekejap dekorasi yang ada dalam rumah uncle nih. Jom.


































26 comments:

kyle said...

cantek giler!!!!

Pezol Stylez said...

@kyle: yer2 canteks....;p

Fadzli Amir said...

Cantik siutt....kalau macam tu nak carik barang terbuang/terpakai, nak wat umah lah...hehehe

Si DauN CeRi said...

perghhhh..awesome!!

Pezol Stylez said...

@fadzli: bagus..jimat!!

Pezol Stylez said...

@ceri: yeah!!

Zaer!! said...

Nice! Mesti lama nk siapkan.huhu

nsdahlia said...

sesuai dgn cita rasa sy... huhu~ agak2 kalau nak beli dia jual murah tak?

areripe said...

ini rumah baru rare!
sebaik dia x amek pampers bayi kitar semula buat permaidani.
hehe

Pezol Stylez said...

@zaer: lama gak kot nak siapkn

Pezol Stylez said...

@nsdahlia: dia xjual kot....haha

Pezol Stylez said...

@areripe: pe kata ko buat rip. haha

Kang Suradi said...

Bagus sekali infonya, saya mau coba.. keep posting

Daus Ramli said...

smart! kreatif la diorang!

tia of revenge said...

ouh! eshhh! geram! jeles! :(

cheQmOomOo said...

uisshhh sangat kreatip kot~

Pezol Stylez said...

@guy: yeah...cool kn....he4

Sindarella said...

perhh..cantik ! tertarik i~ mang da boom arh !

suraya said...

gilee lawaa die buat..

alexa yussida said...

style!
cool gileerr

alexa yussida said...

style!
cool gileerr

Pezol Stylez said...

yeahh,,,thats really cool right...hehe

orang muo said...

kreatifn inovatif pakcik ni

Tinta NurAz said...

wahhh..cantik n gempak!!

Pezol Stylez said...

@org muo: yep...mmg kreatif

@nuraz: kene try wat la kat umah..hehe

L-mi Redzz said...

perghhh~ kreatif giler....hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...