Saturday, January 22, 2011

Rumah Batu Abad Ke-7 Di Iran



Sekarang ini negara Iran merupakan negara yang kerap keluar dalam berita. Banyak kontroversi yang telah melanda negara tersebut sehingga menjadi perhatian negara-negara dunia ketiga khususnya dari Amerika Syarikat dan seketunya yang tidak senang duduk dengan tindakan negara Iran mengenai isu neuklearnya. Hebat kan ?? Korang tahu tak di negara Iran mempunyai rumah batu yang telah berusia lebih 7 abad. Sangat-sangat menakjubkan? Macam rumah zaman batu la pulak. Tapi aku tengok cam best je duk lam batu. Mesti sejuk. Ok lah, korang tengok lah sendiri rumah batu orang Iran ni.



























































13 comments:

iwan_dextrous said...

mcm mane dorg buat ea...

RuSh D said...

pergh hebat..klasik btol

Pezol Stylez said...

@iwan: ala gali je la...senang je..hehe

Pezol Stylez said...

@rushD: aah..mmg klasik...;p

IeDa said...

terpegun!

Fadzli Amir said...

Kalau tak silap kaum yg buat umah dalam batu ni ada diceritakan dlm quran ( kalau tak silap la )

Pezol Stylez said...

@ieda: itulah kebolehan diorang...;p

Pezol Stylez said...

@fadzli: yeke? nti saya carik

NUR AYNIE said...

best2....nk gak la rumah mcm nie hihi

Pezol Stylez said...

@nurAynie: ok2..jom g iran...;p

Lan Bingka said...

ni la flinstone sebenar..:)

Pezol Stylez said...

@lan: aah...betul2

liyana shamsuddin said...

very nice..unik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...