Thursday, January 13, 2011

Blogger Gegarkan 'U'



Buat pertama kalinya aku join segmen yang dibuat oleh blogger tegar dalam dunia blogging nih iaitu dari abang Ben Ashaari. Sebelum ni, banyak gak segmen2 yang dibuat oleh beliau, aku jeling-jeling manja jek tapi tu lah, masa tak berapa nak mengizinkan. Dah nama pelajar IPT kan, konfem banyak bende lain yang kena settle dulu. Ok, back to our topic Blogger Gegarkan 'U'. Sah-sah segmen ni ada kaitan dengan aku. hehe. I'm IPT student wokey. Ofcoz la aku join segmen ni ntuk berkenal-kenalan dan bermesra-mesraan ngan blogger dari IPT lain. Manalah tau ada menyangkut sorang dua tuk dijadikan teman istimewa *gurlz only wokey*. Tu pon kalau ade yg sudi. Huhu. Ok lah, abang ben cakap kalu nak join segmen ni, korang kene jawab pop kuiz dulu. Hehehe.




Belajar mana?? Jurusan?? Tahun??
Aku sekarang nih belajar kat Universiti Tun Hussein Onn Malaysia kat Johor dalam jurusan Teknologi Maklumat Multimedia. Sekarang dah masuk tahun ke-2 dah. *lama tol nak abes blajo lg*


Asal mana?? Umur??
Aku originally came from hornbill's land, Sarawak. hehe. Umur 20+1-(2x3)+(20/4)-(14-8) *korang kire la sendiri yer*


Kenapa amek jurusan tu??
Ofkos lah sebab aku minat kot *eleh padahal terpaksa kot*


Cita-cita??
Aku nak wat citer mcm upin dan ipin...best woo~


ok lah, tu je lah, malas nak tulis panjang2..bior padat, ringkas dan mudah difahami. haha. Korang yg rasa blogger IPT tu ley join segmen nih. k. Adios!!

22 comments:

areteacar said...

mudanya umur. hahaha...

Pezol Stylez said...

@areteacar: itulah..cam xcye jek...;p

MiSzy DiaN said...

budak IT yaa..hehehe..
salam kenal2..
^.^

Ain Asrar said...

15?? biaq betol huhuh :D

Pezol Stylez said...

@miszyDian: yup...;p

Pezol Stylez said...

@ain: haha...tipu jek

cikmimmie said...

hallo..jengok budak u..

cikmimmie said...

hallo..jengok budak u..

apezs shah said...

eh mudanya... biar betik nie..;)

apezs follow here.!

Syafiq Rosli said...

akk da best

puteri cahaya. said...

wah.. ramainye follower. singgah sini.. salam kenai. meh singgah blog akak plak.. http://ainblogger.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

Lulu caldina said...

Study bebaik..ngee..
Good luck..

Pezol Stylez said...

@cik mimie: jengok lah..;p

@apez: jgn terkezut...elek sudah;p

Pezol Stylez said...

@putri: biasa je tuh...;p

@lulu: baek....;p

ku izzati said...

muda2 da masuk U..hahaha

salam perkenalan dr UKM

http://kni2907.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

Pezol Stylez said...

@zati: thnks...;p

awEEN said...

budak akaun kire umo pezol gune klkulator. dasar malas nak congak haha... eh. mude sgt la..leh caye ke.. ;p

Pezol Stylez said...

@aween: betul lar...;p

~syazwanie~ said...

cantiknye follower awk.. 1111.. =)

Pezol Stylez said...

@syazwanie: thanks dear!! always lucky k

wyusairah said...

cey...qmu b'lagak mude ye =P

Pezol Stylez said...

@ayu: xla muda sgt..okey la tuh...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...