Tuesday, January 25, 2011

Tinggi Segala Tinggi



Kuda paling tinggi di dunia - 6 kaki 8 inci


Berikut merupakan antara sebahgian yang paling tinggi di dunia mengikut kategori seperti binatang, makanan, bangunan, orang, dan banyak lagi. Memang sangat-sangat tinggi. Gerun pun ade aku tengok. Tapi itu merupakan tuah bagi diorang ni. Dapat jugak masuk buku "Worlds Guinness of Record". Aku apa ada. huhu. Ok lah, korang layan jelah gambar-gambar ni.


jambatan paling tinggi di dunia - 1,118 kaki



bangunan paling tinggi di dunia - 2,864 kaki



anjing paling tinggi di dunia - 3 1/2 kaki



air panjut tertinggi di dunia - 900 kaki



kasut tumit tinggi paling tinggi di dunia - 16 inci



pokok paling tinggi di dunia - 379.1 kaki



lego paling tinggi di dunia - 94.3 kaki



model majalah paling tinggi di dunia - 6 kaki 9 inci



snowwoman paling tinggi di dunia - 122 kaki



termometer paling tinggi di dunia - 134 kaki

10 comments:

apezs shah said...

salam

wah tingginya.~

cheQmOomOo said...

kasut tu tinggi btol..ade ke org nk pki?

Daniela said...

comei je anjing tu hahahah
model tu tingginye!

Pezol Stylez said...

@apeez: aah...tinggi gler

Pezol Stylez said...

@cheM: mestilah ade.....;p

Pezol Stylez said...

@daniela: yup....comey2

HaNTwO said...

Perghhh kalo kuda tu tendang mau ke liang lahat tuan kuda tu :P

Pezol Stylez said...

@hantwo: tau xper....;p

NAJ HEBAT said...

memang tinggi... fleww~

Pezol Stylez said...

@naj: yup...tinggi2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...