Sunday, January 2, 2011

Seni Muka Manusia Mengkagumkan



Apa yang korang akan rasa apabila terjumpa orang yang mempunyai muka yang pelik-pelik?? Mesti korang suka kan?? ahaks. Aku terjumpa satu artikel berkaitan dengan fesyen muka yang sangat menakjubkan. Serius menakjubkan. Aku rasa kalau nak habiskan seni kat atas muka mamat nih memang lama kot. Eh! korang rasa adakah fesyen atas muka ni pelik atau satu fesyen ekstrem ek?? Tapi yang pasti fesyen ni memang artistik lah dan orang buat fesyen atas muka ni sepatutnya diberikan penghargaan dengan hasil kerja yang telah dihasilkan. Ok lah, jom ikut aku tengok antara seni-seni muka yang sangat awesome itew. Jom.































22 comments:

Novelgurl said...

waah ! ..penat nk buat 2.

Princess Nur said...

alahai..dah abis tempat nak berseni ni..heheh

Pezol Stylez said...

@novelGurL: aah..penat sgt2

Pezol Stylez said...

@princess:ntah la...abes da kot

ira mohd said...

haha. cool gler tuh ;p

Pezol Stylez said...

@ira: yeah...cool

Hazwan Arif said...

style~

Pezol Stylez said...

@hazwan: yeah!

Anonymous said...

pergh hebat btul

alif said...

hebat btul

chuu said...

super duper nice nih :D

Pezol Stylez said...

@guys: betul blako....siyes cool

APAN said...

gne adobe ke real ni?
haha...

Pezol Stylez said...

@Apan: real la..

Miss Yaty said...

wah! menakutkan tpi kreatip :)

Pezol Stylez said...

@miss yatiey: takut tp kreatif..ha3

Azham Vosovic said...

geli down tp aku sanggup jadi modelnya...

Pezol Stylez said...

@azham: ok...nti sain kontrak jd model k...;p

kay-N said...

scary kot klo jmpe org cmni~ =pp

Pezol Stylez said...

@kayn: juz fesyen ok

azzey said...

Pezol: uniknya..:)

Pezol Stylez said...

@azzey: yup..unik sgt2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...