Tuesday, January 4, 2011

Kerana Minat Aku Sanggup Membelimu

Korang ada binatang kesayangan kan? Semua orang ada binatang kesayangan masing-masing. Kucing, harimau, anjing dan banyak lagi antara contoh binatang peliharaan yang dijadikan binatang peliharaan sehinggakan ada yang sanggup berhabisan ribuan dan jutaan ringgit untuk mendapatkan binatang tersebut. Berikut merupakan 10 binatang peliharaan temahal di dunia yang dibeli oleh individu-individu yang kaya untuk dijadikan binatang kesayangan diorang.


1. Green Monkey - $16,000,000




2. Missy - $1,200,000




3. Tibetan Mastiff - $582,000




4. Sir Lancolet Encore - $155,000




5. White Lion Cubs - $138,000




6. Stag Beatle - $89,000




7. Palm Cockatoo - $16,000




8. Hyacinth Macaw - $14,000




9. De Brazza's Monkey - $7,000 to $10,000 




10. Toucan - $5,000 to $10,000

9 comments:

azureEn said...

kenape lembu tu mcm kurus je.. -__-"

lion cubs comel..!

ugh tak sabar nak bela hedgehog. tade duet nak beli mahal2. =P

Pezol Stylez said...

@azureEn: kurus2 pon tp lembu ade susu yg bnyk tau. hehe

maya said...

mahalnyer....huhuhu...

Pezol Stylez said...

@maya: yup.mahal2

amirah said...

baka baik kot xpon sbb binatang terancam sbb tu mahal agaknya

Pezol Stylez said...

@amirah: yup...betul tu..

Mr. TN_SkY said...

pergg..aku snaggup bela hamster lgi..murah pun murah ahaha

Pezol Stylez said...

@TnSky: org kaye je bley beli natang tuh..;p

mia.lia said...

lmbu uh cm lmbu jhit je..he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...