Wednesday, January 12, 2011

Patung Kertas 3D



Seorang artis daripada China telah menghasilkan patung kertas 3D yang sangat menakjubkan. Dengan hanya menggunakan kertas sahaja, Cheong-ah Hwang mampu menghasilkan patung-patung kertas dalam pelbagai keadaan. Menurut Cheong-ah lagi, membuat patung kertas adalah sangat mudah dan sangat versatile dan bahannya senang tuk diperoleh. Jadi, korang yang ada masa terluang tu, bolehlah seni-senikan tangan korang tuk membuat patung kertas macam ni. Kalau boleh jual lagi bagus kot. Jom kita tengok antara patung-patung kertas yang dihasilkan oleh incik Cheong-ah ni. Jom.


Alice In Wonderland



Obi Wan Kenobi



Captain America



Ocean Life



Monkey King



Iron King



Little Red Riding Hood

20 comments:

areteacar said...

ok, ini sangat cooooolllll!!

syusye said...

wow cantiknya
agak2 kalo syusye buat jadi x mcm 2?he he he

Pezol Stylez said...

@areteacar:yup...thats cool!!

Pezol Stylez said...

@syusye: ala...mesti bley punyer...

TIA said...

omg omg omg!!!!!!!!!

Tasha said...

smart! mak like~

Pezol Stylez said...

@tia: cool down bebey!!

Pezol Stylez said...

@tasha: pak pon loike it too!!

Ujang9897 said...

wow...gila best

Pezol Stylez said...

@ujang: betui tu...best2

anamizu said...

wow sgt kool+kreatif! ^^


latest entry : SEGMEN AKU & DRAMA KOREA

NUR AYNIE said...

amazing!~~ ishhh...terer tol...=)

Pezol Stylez said...

@anamizu: yup..betul2..;p

Pezol Stylez said...

@nur:itulah...hebat kan..;p

CahayaCintaIlahi said...

perrggghh smart tu
ade style la hebat2 huhu ;)

Pezol Stylez said...

@CC: yup mmg ade style....hihi

wyusairah said...

otak die mmg kreatf lbey lew...huhu

.hana naterah. said...

comelnye... kreatif!! :D

Anonymous said...

iron king tu datang dari mane?
macam same iron man je gambo...
abang iron man ke?
ke sedare mare iron man?
hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha!!!!!

Anonymous said...

iron king tu datang dari mane?
macam same iron man je gambo...
abang iron man ke?
ke sedare mare iron man?
hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...