Saturday, January 8, 2011

Rokok Itu Binasa



Korang pasti pernah tengok iklan iklan pasal larangan merokok kan? Kat Malaysia pun memang dah belambak kita tengok kan?. Dalam televisyen, radio, akhbar, majalah dan banyak lagi memang banyak iklan larangan merokok dibuat. Tetapi masalahnya, orang-orang yang merokok tidak juga kurang-kurang. Pelik. Jadi siapa yang perlu dipersalahkan ni?? Lu pikir la sendiri. Eh korang nak tengok antara iklan larangan merokok yang sangat cool, menarik, dan mungkin boleh dijadikan iktibar kepada perokok-perokok di luar sama supaya berhenti daripada terus merokok. Jauhilah rokok. Amalkan gaya hidup yang sihat.










































12 comments:

SyedGraphiX said...

suke gambar superimpose nihh XD

hawiz said...

cantik giler gambar2 tu..

Pezol Stylez said...

@syed: aku pon suker gak....p

Pezol Stylez said...

@hawiz: cantek kn...hehe

nub said...

smoke 4 ur life!!... eyhh death!!


haha

Pezol Stylez said...

@nub: kam0 n0ty kn...ahaks

ieMa ackLes said...

dah penat tgk iklan rokok..
xde kesedaran xguna jugak buat la iklan macam mane pn...
masing2 ad akal pikir la sendiri
>>panjang lak komen,hihi

Pezol Stylez said...

@iema: aah..betul tu..

misSbLurRy said...

ade kesan ke klo wat pix menyeramkan??
mungkin ada bagi yang memikirkan kesan tue....

erm...ntah lah

iza said...

Salam...
Buatla mcm mana pun,
tetap merokok jgk.

Pezol Stylez said...

@missBlur: sye pon xthu..huhu

Pezol Stylez said...

@iza: hati batu katakan...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...