Thursday, January 6, 2011

Tengok Tas Tanganku



Kalau nak pergi mana-mana mesti nak bawa tas tangan. Entry kali ini hanyalah untuk wanita sahaja ok. Takkan lelaki pulak kan nk pakai tas tangan. Awww!! Eh, korang tau tak ape diorang letak dalam tas tangan tu ek?? Mesti diorang letak macam-macam kan. Hahaha. Ala biasalah perempuan kan. Baiklah malas nak citer panjang pasal tas tangan ni. Aku tak tahu nak citer ape pasal tas tangan ni. hehehe. Ok lah, korang layan dulu antara koleksi tas tangan yang sangat cool, kreatif dan unik. Aku rasa orang-orang perempuan pasti teruja kot untuk memilikinya. Ahaks. Layanz.






























22 comments:

MAKCEK bukan NENEK said...

haha gila nice .
memang unikk . heheh kalao bley x nak pakai .x pepasal femes terus .hox

Si DauN CeRi said...

woha!! awesome! terutamanya yg berbentuk seperti senjata api ituwww! heeee

Si DauN CeRi said...
This comment has been removed by the author.
Amie Eisya Pqa said...

yg cam muka tu agak menakotkan.. huhu~

areripe said...

rare sungguh!

nUmara... said...

wuwuwu.. nakal nakal designnye.. hehe

Pezol Stylez said...

@makcik: femes la bg0s!!

@daunCeri: sye ske jgok...hehe

Pezol Stylez said...

@amie: takut ea...huhu

@aripe: aah...payah nk jupe tuh..

Pezol Stylez said...

@numara:nakal itu seksi kot..haha

udin said...

sempoi.. aku suka yg bentuk boot tu.. xleh bayang mcm mana rupa mak mak datin usung tas tangan brntuk boot ni.. haha ;)

Pezol Stylez said...

@udin: bwtul tu din...mesti hot mak datin gne yg tu..ahaks

toyolkiut said...

wah..
mau semua jeling2 time shopping ni..
kang ada budak histeria pulak bila tengok yg last tu..
pe2 pun depa mmg kreatig la..

Pezol Stylez said...

@toyol: haha..kam0 bikin panaz...;p

Cik Mimie said...

wow, gile kreatif dowang ni..
yg last tu menakutkan..huhuhu

Pezol Stylez said...

@mimie: mmg kreatif smpi gilo diorang tu kan...tkut ke? haha

wyusairah said...

hahahha...unik n pelik..klu pki ni gerenti glamuss

Pezol Stylez said...

@ayu: itu sdh tentu..glemerous..ha3

Ija Faezah said...

lady gaga sesuai lah pakai kowt..

Wana De'Amor said...

geli r beg tgn byk zip tuh!

Pezol Stylez said...

@ija: yekot!

Pezol Stylez said...

@wana: hahaha

RuSh D said...

beg yg macam pistol tue org x berani ragut...
hahaha:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...