Sunday, January 2, 2011

Helmet Cool Elak Kemalangan




Malang tidak berbau. Menjaga keselamatan apabila berada di atas jalan raya adalah sangat penting bagi korang yang menggunakan jalan raya, terutama bagi penunggang-penunggang motosikal. Hal ini kerana kalau korang fikirkan dengan logik, impak kemalangan bagi penunggang motosikal adalah 10 kali ganda lebih besar berbanding yang sesiapa yang menggunakan kereta. Betul tak kawan-kawan?? Hehe. Jadi penggunaan topi keledar dengan betul amatlah dititikberatkan bagi mengurangkan sedikit impak tersebut.Saya ulangi, kurang. Ok lah, mungkin dengan menggunakan topi keledar yang ada kat bawah ni dapat mengurangkan sedikit kemalangan di atas jalan raya. Siapa tahu kan. Helmet mahal beb. Rela bawa moto slow-slow tuk elakkan kemalangan. Hahaha. Jom kita terjah.











































13 comments:

tia of revenge said...

ouh~!
tia suke pic yg 1st skali tu!
fuckin' awesome \m/ grrr! HAHAHA

Pezol Stylez said...

@tia: really?? u can tke away dear...hehe

~CiK TiNieY~ said...

cool!;)

Azham Vosovic said...

cool... nak satu....

Pezol Stylez said...

@cik tiney: yeah..thats it.

Pezol Stylez said...

@azham: amek je kalu nk....;p

iszieylyanziy said...

hahaha,,,nice2,,,macam2 helmet,,hahhaha

Pezol Stylez said...

@iszieylyanziy: yep..nice

blog-tips-kurus said...

Penunggang motosikal selalu cuai; lampu belakang selalu x on, helmet x ikat betul2, malam2 pakai jaket gelap...pok pek pok pek!!

Pezol Stylez said...

@BTK: lalala~

Anonymous said...

helmet special order ke? cantik tuh! ironman punya cun la beb

Pezol Stylez said...

@ano: xdela bro..

Si Matatajam said...

Seram gak sesetengah design helmet tu na... Tak sanggup nak pakai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...