Thursday, January 27, 2011

Kunci Basikal Elok-Elok



Nak gelak jap. Har..har..har. Sangat2 tak boleh blah ade juga perangai manusia macam ini. Sungguh menggelikn hati bile aku tengok diorang kunci basikal ntuk elak daripada dicuri. Macam-macam teknik diorang buat *sambil geleng-geleng kepala*. Mungkin diorang ni trauma kot, basikal diorang telah dicuri sebelum tu. Tu yg wat kunci kaw-kaw supaya tak hilang lagi. Lagi satu, bila dah kunci, diorang ingat xde orang lah nak curi tp teknik tu tetap salah dan gagal. Entah2 pencuri pun tak jadi nak mencuri sebab geli hati tengok. Kahkahkah. OK la, korang tengok la sendiri caner perangai dak2 ni. Memang sengal~












































18 comments:

NUR AYNIE said...

kreatif gak yer...hihihi~~~ mcm2 cara d guna kan hihihi

Pezol Stylez said...

@aynie: aah......boleh diamalkan...;p

redzuan said...

wahahaha, siot jer, xbolhe blah betul la. nk gulung tali blik masalah tu .hehehe

10 SPESIES IKAN TERCANTIK DIDUNIA

hans said...

hahahahaha
ku rasa yang bungkus2 siap basikal tu msti sebab dah banyak kali hilang basikal
dia dah serik so tak peduli dah orang kata apa
janji basikal dia tak hilang
kan?
hehehehe

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

FariehanIbrahim [LBC] said...

terbaek ah! xD
yg bungkus2 tu plg xleyh blah r,
msti 2jam bgks, 2jam nk bukak blik! hahaa

ch!natsu said...

siap gntung ats signboard jln..
haha adehla.. huhu~

Daniela said...

kikiki..tak tahan tgk gmbo yg sangkut beskal tu...
semangat nyer la...

Pezol Stylez said...

@redzuan: tu la psal...;p

Pezol Stylez said...

@han & farihan: bungkus jgn x bungkus...;p

Pezol Stylez said...

@ch!natsu & daniela: mmg x bley blah...;p

Farhana Sahri said...

aduyai...den pn gelak guling guling...yg plg lwk ada yg tggl tayar je...

Pezol Stylez said...

@farhana: betul2...smalah kiter

::nuRuLaDHar:: said...

kahkahkah..adoi~~

Pezol Stylez said...

@nurul: hehe...;p

qɐɥɐʍ zzɐuɹǝ said...

hahahaaaa....kreatif gilaxx dorang nie..siap bungkus2 lg basikal..bek wat pameran kat umah jer...
hehe:D

qɐɥɐʍ zzɐuɹǝ said...

hahahaaaa....kreatif gilaxx dorang nie..siap bungkus2 lg basikal..bek wat pameran kat umah jer...
hehe:D

Pezol Stylez said...

@ernazz: aah...;p

misSbLurRy said...

dah lama x naik beskal....
muehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...