Friday, January 28, 2011

Comel Je Cincin Ni



Cincin makanan yang sangat comel dan unik ini telah dihasilkan oleh Auntie Sofia iaitu seorang artis rekacipta dari Kanada yang menetap di Jepun. Beliau telah membuka kedai cenderahati di Jepun dan salah satu jualannya adalah cincin makanan ini. Jadi kalau terasa cam lapar nanti boleh lah tengok cincin tu. Kurang lah sikit rasa lapar tu kot. Memang sangat sesuai lah kepada sesiapa yang hantu-hantu makan ni. Rugi korang tak beli. Hahaha. Jom ikut aku tengok antara design yang lain pula.



















































19 comments:

MAKCEK bukan NENEK said...

siyez takot nak beli .
kang x pepasal esok masuk wad sbb tertelan cincin yg memang pergh enak giloshh .huu

Pezol Stylez said...

@makcek: hahaha

hani osman said...

Nice style :)

riza said...

kalau dapat cincin yang tengah tuang beer dalam gelas tu akan bertukar menjadi perempuan yang tersangatlah sopannye....huhuhu...kalau kasar² nanti takut hilang pulak tin tu....hahahaha...

Pezol Stylez said...

@hani: yup..very the stylez

Pezol Stylez said...

@riza: hahaha....lawak je

nadzirah aqilah said...

unik.. tapi lau nak pakai mcm tak seswai plak.. hehehe

ch!natsu said...

giler comel..
tp bile nak pki..
kat malaysia ada jual tak? hoho~

Pezol Stylez said...

@had: ok jek kalu nk pki...xdak hal lah

Pezol Stylez said...

@ch!natsu: bile2 pon boleh pki...malaysia xde lg kot...;p

Cz Aina said...

hahaahahaahahahaah..
comellllllllllll..
nk request cincin sambal sardin mak bole x??
kahkahkahkah..

Pezol Stylez said...

@aina: boleh2....haha

sembil9n said...

cam xefektif je??? tak ke tergarit kat orang ke ape...

Pezol Stylez said...

@sembil9n: juz for fun maa....;p

Amie Amisya said...

wah. unik la. cam real je. ades~ dulu keychain roti sekarang cincin makanan plak. huhu.

Pezol Stylez said...

@amie: aah..unik je kn...;p

Si DauN CeRi said...

lapar aa tgk gambau cincin cmni..wuwuwu

Pezol Stylez said...

@ceri: mmg lapor....ha3

Faeza Suhaimi said...

HAH! NAKKK... COMEL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...