Sunday, January 23, 2011

Mahal Sangatkah Telefon Ni

Berikut merupakan antara 10 telefon yang termahal di dunia yang direka dengan bertatahkan intan dan berlian. Aku hanya memendam rasa hati yang teramat dalam untuk memiliki telefon-telefon ini. Ohh..sungguh tak berdaya untuk memilikimu wahai telefon yang sangat cantik lagi stylez. *eeew....jiwangnyer mamat ni*. Agak-agaknya gaji berapa tahun la kalau aku nak beli telefon macam ni. Huhu. Tapi takpe, angan-angan macam Mat Jenin tu penting. Dapat ngan tak dapat belakang kira. Tul tak?? Ok lah. Korang ushar2 la dulu. Mana tau ade berkenan. Bye


Goldstriker iPhone 3GS Supreme - $3.2 Million



GoldVish Le Million - $1.3 Million



Diamond Crypto Smartphone - $1.3 Million



Vertu Signature Cobra - $310,000



VIPN Black Diamond Smartphone - $300,000



iPhone Princess Plus - $176,400



Vertu Diamond - $88,000



Motorola V220 Special Edition - $51,800



Gold Edition Nokia - $2,700



Nokia Lamborghini 8800 Sirocco - Belum dinyatakan 

15 comments:

TIA OF REVENGE said...

cantik T_T

shahsyaz said...

wau???

blink blink blink mata sy tengok!!!

Pezol Stylez said...

@tia: yup...canteks sgt....;p

Pezol Stylez said...

@shahsyaz: haha....nak la tu..;p

FariehanIbrahim [LBC] said...

LOL, smart gler fon. cun jerk!
pkai dlm mimpi pom jdilh, haha! =PP

Pezol Stylez said...

@fariehan: betul2...;p

anamizu said...

hp 2,3 ratus pun pikir 2,3 kali nk beli..tambah plak yg ni T__T

recent post : |suke ke word verification???|

Pezol Stylez said...

@anamizu: aah..tu la psl...;p

nuriz said...

mak oii mahal giler,,jutawan je nak ni

farah booboo said...

suka yg paling ats tuh!! hikhik

Pezol Stylez said...

@nuriz: tau xper...;p

Pezol Stylez said...

@farah: sye pon ke gak...;p

loLaa_nurafizza said...

mahalnye..tp cantik..

Pezol Stylez said...

@lola: aah...betul2

apple said...

murah nya~ T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...