Tuesday, January 18, 2011

Kesesakan Luar Biasa



Dari hari ke hari, manusia di atas muka bumi ini semakin bertambah bilangannya. Keadaan ini menyebabkan banyak kawasan-kawasan tertentu di dunia ini telah mengalami kesesakkan yang amat luar biasa. Diulangi "sesak amat luar biasa". Korang tau maksudnya kan? Kat Malaysia ni pun ade jugak tempat-tempat yang penuh sesak ni. Lebih-lebih lagi kalau tiba musim perayaan. Tapi aku malas nak citer pasal kat Malaysia coz korang biasa dah tengok kan. Ok lah, jom kita tengok antara kawasan yang mempunyai kesesakan amat luar biasa dari seluruh dunia.


 kolam renang paling sesak - Tokyo Summerland, Jepun



penjara paling sesak - Penjara Kresty, Rusia 



 jalan paling sesak - Shibuya, Tokyo, Japan



negeri paling sesak di eropah - England



 stadium paling sesak - Rio De Jeneiro, Brazil



 pantai paling sesak di dunia - Pantai Qingdao Huiquan, China



 stesen keretapi bawah tanah paling sesak - Moscow, Rusia



penumpang keretapi paling sesak di dunia - India

13 comments:

Daniela said...

camner nak mandi n santai2 kat pntai tuh...huii..ramainya!

MiSzy DiaN said...

huwaaaaa...
kompom sesat kt sana nanti..huhuhu..

MAKCEK bukan NENEK said...

gila punyaaa sesak .
sumpah bley mati lemas .
hee

hawiz said...

giler sesak..seksa beb..

♥cik cahya♥ said...

wow ramai yew. yg tak tahan kolam renang tu. mcm geli pun ada. mana taw terkucir jew. hehe ;D

Pezol Stylez said...

@daniela: tu la psl...xthu nk mandi cner...huhu

Pezol Stylez said...

@miszy: kne bawak kompas la....;p

Pezol Stylez said...

@makcek: hahaha...smpi lemas ea...;p

Pezol Stylez said...

@hawiz: aah..giler kn...;p

Pezol Stylez said...

@cahaya: betul tu..eee.yuks

BuLat i2 CirCLE said...

xde nikmat nk mandi low cm 2..haha

Pezol Stylez said...

@bulat: ntahlah....

Si Matatajam said...

Ish rimas la tengok tempat2 sesak camni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...