Monday, January 3, 2011

Ukir Patung Crayon Cantik



Hari ini merupakan hari pertama persekolahan bagi semua pelajar di Malaysia. Yay!! Selamat pulang ke sekolah adik-adik. Rajin-rajin belajar tau. Ok lah, entry kali ini adalah mengenai mengukir patung crayon. Korang tau kan crayon tu ape kan?? Kalau tak tahu, korang carilah sendiri ek. hahaha. Aku nak citer ada sorang mamat ni iaitu Diem Chau, dia telah mengukir patung dengan menggunakan crayon Patung ni sangat unik tau dan cantek sangat. Nak tengok?? Jom klik kat bawah.



















11 comments:

Zaer!! said...

Nice crayon.Teringat kat sinchan.haha

areteacar said...

kreatif!

Pezol Stylez said...

@zaer: haha...sinchan oh sinchan!

Pezol Stylez said...

@areteacar: yup!

Nur Fannun said...

kreatif tu mmg le kreatif..tp tak elok tau simpn ptung dlm rumah.ptung xwjr utk dihormati..hnya utk mainan bdk2 yg blum ckup umur je.malaikat rahmat tak msuk rumh yg de simpn ptung, kcuali ptung tu jd permainan bdk2

Pezol Stylez said...

@nur: yup..juz 4 child games...;p

Woofer Storm said...

perghhh.kalo buat gambar naruto memang cun ni.hehee

Pezol Stylez said...

@woofer: betul tu..try r wat bro...hehe

remySunbae said...

cmne die buat eh..lawa gile

Pezol Stylez said...

@remy: agak2 caner ea?

Amie Amisya said...

wah. smart la. mesti beliau seorg yg detail. huu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...