Monday, January 17, 2011

Lepak Dalam Sarang Burung


Dulu masa aku kecik-kecik, teringin sangat nak jadi burung. Sebab apa tau? Kalau kita jadi burung, kita boleh terbang tinggi dengan bebasnya sambil menikmati pemandangan flora dan fauna yang indah itu *eeew...poyonye ayat* . Lagi satu aku suka sangat tengok dengan sarang burung. Lebih-lebih lagi, sarang burung tempua. Aku fikir mesti best kalau dapat buat sarang macam tu. Haha. Jadi apa yang membuatkan aku teruja dengan entry kali ini adalah saudara Fred Frety dan Daniel Pauzet telah berjaya merekabentuk sebuah buaian seperti sarang burung yang bersaiz besar. *sangat teruja nih*. Memang sangat cool lah aku tengok. Lepas ni aku ingat nak cari lah sebiji dua dan gantung belakang rumah untuk bersantai sambil berblogging dengan tenangnya. hahaha. Jom ikut aku tengok sarang burung yang amat best ini.


















25 comments:

Hani Nabilia said...

wahhh unik...nak satu!!!

Maria James Chayak said...

wow! bagus ni..boleh relax mind tengah serabut time takde elaun ni.. ahahahaha :P

Diyanieee said...

wahhhh bestnya..
bley gayut2 kat umah nati..hehehe

farhana sahri said...

comeynye sarang burung tu...tp cne nk naik lau di gantung tinggi2??hehe

wyusairah wmazlan said...

aku pun t'ingin sgt nak jd burung~ huhu..boleh terbang ke mne jew aq suke..kiki

Unknown said...

@daniela: amek je....;p

Unknown said...

@maria: yup....betul2

Unknown said...

@miszy: aah..ley main puas2 kt umh..;p

Unknown said...

@farhana: xyah gantung tinggi2....rendah2 sdh...;p

Unknown said...

@ayu: jom terbng same2...;p

Anonymous said...

wah,best tol..portable lg tue..

Unknown said...

@rushD: aah.....tul3

laskar rainbow said...

macam best jerk kan;) dah la bunyi2 burung kat atas pepohon..syahdunyeee=)

Unknown said...

@laskar: aah....syahdu sgt2...;p

nuraz said...

mana mau tempah benda ni?hehe..macam teringin gak

Unknown said...

@nuraz: kat kedai la....;p

airaniez wirdani said...

Nice!
Tapi penatnya orang yg buat tu nak menganyam.. =P

ishiko said...

ouh, trgantong ats air tu plg best!!!! p apehal yg kt dlm gate burg unta tu??

Rie said...

wahh..kalo ko order,
order kat aku jugak ek

ntah brape la regenye tuu

Unknown said...

@wirdanie: brbaloi la jgk...;p

Unknown said...

@ishiko: ntahla...sye pon xthu

Unknown said...

@rie: bereh bih...;p

.:miss little raindrops:. said...

oh sweet..i want one too

caliph shuriken said...

mnarik ni, nk order satu laa ^^

Unknown said...

naik buaian yg mcm kat tepi pantai tue pun dah best. niekan pulak mcm sarabg burung. lagi la best pezol... hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...