Thursday, January 27, 2011

Ben Ashaari Blog



For the second time, aku join lagi segmen yang dianjurkan oleh Ben Ashaari iaitu segmen BenAshaari Blog. Straight's to the point, *berapa kali update sehari* actually aku update blog aku 2-3 kali sehari. *jumlah entry sekarang berapa dah* sekarang jumlah entry yg aku sehingga kini adalah 62 bagi tahun 2011.  *knp nak berada dlm bloglist* nak sangat berada dlm senarai blog abg Ben Ashaari kerana ingin menambah seberapa banyak kenalan dan sahabat handai di samping ingin berkongsi maklumat dalam dunia blog. *kalau blog aku popular* Aku akan buat banyak contest dan bagi banyak hadiah kpd blogger. Hehehe. Ok tu je. Thnks.

4 comments:

KakD said...

mudahan tersenarai yea :)

Unknown said...

@mappiau: tenkiu.....amin!!

Lulu Caldina said...

Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

Unknown said...

@luku: thnks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...