Friday, January 14, 2011

Korang Memang Menakjubkan

Bukan semua orang ada bakat dan keberanian dalam menonjolkan kebolehan mereka kepada orang ramai. Memang susah mencari orang yang macam ni. Hanya segelintir sahaja boleh melakukan aksi-aksi yang kita boleh anggap tidak masuk akal dan berbahaya untuk dilakukan. Dengan bakat-bakat yang dimiliki menjadikan mereka orang yang patut kita kagumi dengan kebolehan mereka. Ok lah, korang pasti nak tengok kan kebolehan dan bakat diorang kan? Jom kita terjah....zaas!  


12 comments:

PuanBee said...

dasyat berbakat tu!

Pezol Stylez said...

@bee: aah..mmg berbakat diorang nih

Farhana Sahri said...

sakit jantung tgk...hahaha

ijam ismail said...

bestkan kalo leh wat cam dorang 2...
giler gempak!!
=)

Pezol Stylez said...

@farhana: sila jgn tengok lame2 k...sakit pulak jantung tu...;p

Pezol Stylez said...

@ijam: tau xper...;p

eita said...

dasat..dasat...
jom ambik tag kat blog saya

Pezol Stylez said...

@eita: aah..mmg dasat2...;p

micah aje said...

aneh...
hahhaha
:)

Pezol Stylez said...

@icah: aneh ea...hhi

sarah abadan said...

they are really amazing!! superb!! oh terbliak mata tengok! @.@

Pezol Stylez said...

@sarah: betul betul betul...sokong 101%...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...