Monday, May 23, 2011

Nak Keluarkan Duit Churp Churp

Selamat petang korang. Korang dah daftar akaun Churp Churp belum?? Aku just nak bagitau kat korang...tak lama lagi aku nak keluarkan duit dalam akaun Churp Churp. Yay !! Best nyew. Selain akaun Nuffnang, Churp Churp ni adalah salah satu sumber pendapatan yang korang boleh buat dalam dunia maya ni. Masyuk tau. Tak rugi kalau korang join Churp Churp nih. Daripada korang duk saja tuh, korang bolehlah wat akaun Churp Churp ni. Ada gak income lebih kan. Hehehe.


Kalau korang tengok aku punya income sampai setakat nih, hanya tinggal beberapa RM je lagi sebelum aku boleh keluarkan. Ini adalah hasil 1 bulan aku join Churp Churp. Masyuk tak?? Mestilah masyuk kan. Siapa nak bagi duit camtu. So, korang fikir-fikirkan lah. Pilihan adalah di tangan korang samada nak join ataupun tak. Ok la, kalau korang rase nak join, just klik kat SINI untuk mendaftar. Free je pon. Takyah bayar apa-apa. Cepat-cepat. Jangan berlengah lagi join Churp Churp. Hehehe.


p/s: rebutlah rezeki itu selagi masih ada di depan mata.

15 comments:

Imeldot said...

nk try lah ;)

Akeyla Frr . said...

BESHNYAAAAAA

Pezol Stylez said...

@imeldot: ok...cube jgn x cbe..hehe

Pezol Stylez said...

@Akeyla: sgt besh...;p

salwaismail said...

earning dgn nuffnang baru 40sen.
sedih.
haha :DD

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

xpnh join bnda ni..

maila jenguk coz cerita sy ade melibatkan awk..suke2 shj =p

http://nusha1706.blogspot.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

sayabukanSAMDOL said...

baru ada 1.20rm :D haha
pelan-pelan kayuh

anamizu said...

waahh dah bleh belanje KFC nih!! hihi

Pezol Stylez said...

@salwaismail: xpe2..truskn usaha anda...;p

Pezol Stylez said...

@nusha: join lah...;p

Pezol Stylez said...

@sayabukanSAMDOL: tingktkn usha...;p

Pezol Stylez said...

@anamizu: bley2..jom

Rozuan Ismail said...

banyaknya.wan pon baru berapa ringgit.huhu

Pezol Stylez said...

@rozuan: teruskn mencari yer...;p

rotu.usm said...

Salam...nak tumpang promosi perniagaan boleh tak...klik la sini...terima kasih...peace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...