Monday, January 3, 2011

Nakal Tapi Tetap Sayang




Apabila mengimbau kembali zaman kita kanak-kanak banyak kenangan yang tidak boleh kita lupakan. Perwatakan kanak-kanak ini sangat banyak. Ada buas macam harimau. Malu yang macam kucing pun ada dan banyak lagi. Kadang-kadang yang nakal ini lah yang banyak bagi masalah. Pening kepala dibuatnya. Segala barang yang ada kat rumah pasti akan menjadi mangsa jika ibu bapa tidak mengawal dengan baik. Para ibu bapa seharusnya bijak di dalam menangani masalah ini. Walaupun kanak-kanak ini nakal, kita seharusnya jangan membiarkan mereka berperilaku nakal. Nasihatilah mereka supaya tidak berlaku perkara-perkara seperti dibawah di dalam rumah korang. Hehe. Nak tahu apa korang buat masa kecik-kecik dulu? Common take a look!!





































33 comments:

Lan Bingka said...

conteng barang takpe lagi..conteng adik memang tak patut..haha

nub said...

hahak..ketegaq btoi kecik2 dulu...

Pezol Stylez said...

@Lan: budak2 tau apa..conteng je..

Pezol Stylez said...

@nub: aku xphm ko ckp pe da....;p

kurosaki said...

haha abis ngn anjing2 pn kene cat

Pezol Stylez said...

@kurosaki: tu la psl...dasat budak2 nih...;p

starsyeea said...

erkk...yg temasuk dlm toilet tu sungguh menggamit memori...haha

areteacar said...

HAHAHAHA.. TERINGAT ZAMAN KECIK DULU. ADIK CIK TIKAH TERMAKAN TAHI DIA SENDIRI SEBAB DIA INGAT KEK COKLAT. HAHAHAHAHA....

Pezol Stylez said...

@starsyeaa: prnh jatuh lam tanas ea...haha

Pezol Stylez said...

@areteacar: yuks...

azwa_amani said...

huhuhu..kelakar

Pezol Stylez said...

@azwa: aah...klako skang

loLaa_nurafizza said...

huhuhu..rase nye xpenah kot wat adik mcm 2...~kekonon baik la mase kecik2 dulu.hahaha~

tp pic laptop 2 same je..habis button lappy dicabut dek anak org yang mkcik jage..huhuhu..T_T

Pezol Stylez said...

@lolaa: budak2 kak..biasa la tuh....;p

luvYOU said...

whoahh...ganzzznyerrrrrrr =_=

dlu kecik2 xdelah smpai conteng adek, tuang cat...huuuuu

Hantu Kak Limah said...

huhuhuhu...mng camtu... lagi nakal lagi nak peluk...lagi nangis lagi nak cium..huhuhu...budak2 nk kn prhatian...

Pezol Stylez said...

@luvyou: lan budak lain ragamnye..;p

@hkl: yup...betui2

TiMmiE said...

hahaha..yg panty liner tu xpenah buat :P

cemomoi said...

layan feeling firstday skuloh ke ni?

Pezol Stylez said...

@timmie: ooo..yg len penah buat la ni...haha

@cemomoi: aah..memang feeling habes...haha

hakeem kira said...

tu dia . hanjing pon jadi mangsa keadaan

Pezol Stylez said...

@hakeem: aah tula psl....;p

ijam ismail said...

huhuhuhu

annisyiba said...

weee~comey je dorang ni..nakal cmne pon tetap akan syg dekat budak2 ni..still sejok je hti bile tgk dorang ni..;)

Miss Yaty said...

comey2 nye gambar ni pezol...aah..budak2 ni nakal macam mane pun kita akan tetap sayang..dah nama pun budak2 lagi..hihi ;)

misyamissyou said...

aha..mmg nyirap la parents budak2 ni..tp comel kan..name pn kanak2, mesti la syg..

ASaDa RyutaRo said...

HAHAHAHA... giler ah. main cat sampai habis 1 tong disimbah atas lantai.

yang sorang tu, lepas conteng sofa, buat muka innocent. HAHAHA..

ko dulu nakal macam ni jugak ke?

ASaDa RyutaRo said...

kesian jugak dengan yg tergantung n termasuk dalam mangkuk jamban tu.. tapi kelakar giler..

geekz36 said...

dulu bergaduh ngan abg siap berpisau lg, kecik2 mana tau apa. =)

Entry terbaru: Promosi! Akaun Hotfile 6 Bulan Rm20 Sahaja

ishiko said...

tegelak tgk gmba2x neh... hahahaa.. de ke ptot lekat pntyliner u.. xpnh dibuat org cmtu.. >_<

ishiko said...

tegelak tgk gmba2x neh... hahahaa.. de ke ptot lekat pntyliner u.. xpnh dibuat org cmtu.. >_<

Tuan Penasihat said...

kakakakakaka...
teringat masa kecik2 dulu.
sekarang ada anak baru tau. huhuhuhu.

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hahahha comey~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...