Monday, May 9, 2011

Sofa Ini Memang Versatile

Seorang pereka perabot terkenal di Milan, Emanuele Magini telah membuat "Sosia" yang sangat versatile untuk sebuah syarikat sofa di Itali Campeggi. Jika korang sukakn sesuatu yang berlainan dalam dekorasi rumah korang, mungkin "sosia" ini adalah jalan penyelesaiannya. Dengan sosia ini korang boleh tukar bentuk kepada bentuk yang lain. Nak tahu betuk ape?? Korang tengok je la gambar kat bawah ni. Smart kan?? Letak kat umah aku satu ni, best ni. Wakakaka. Layannnnnnn.






sumber : freshome

13 comments:

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

wah mmg stylo..kat mane de jual ni..tlg oderkan 1.. hehehehe

Pezol Stylez said...

@ibu: kt itali ade....hehe

Pijahh' de-Arr said...

brapa nihh??

Budak Chomot said...

Nak jugak benda ni! hehe

Pezol Stylez said...

@pijahh: xtau la bpe....huhu

Pezol Stylez said...

@budak chomot: amek la....;p

fiq. said...

multifunctionnye,,,,
ikea ce wat satu

b a m b a m ' s said...

fuiyoohhh~! berapa riban la pulak sofa nie??!!huhuhu

Pezol Stylez said...

@fiq: ok2

Pezol Stylez said...

@bambam: murah je...adala lam 2-3 riban jer..p

i am S!L4H.. said...

haha stylo btol. mcm2 bleh buat.

Pezol Stylez said...

@i am S!L4H: betul2

Faeza Suhaimi said...

style gila!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...