Monday, January 10, 2011

Siapa Cakap Katak Tak Comel

The Goliath Frog *world largest frog*


Siapa antara korang yang suka katak?? Ada tak?? Mesti lah ada kan?? Hehe. Korang jangan ingat katak ni tak comel tau. Boleh dikatakan katakan katak-katak ni macam bunga jugak *tibe2 lak katak mcm bunga, ntah pape*, ada cantik dan ada yang tak cantik. Kontra lah tu kan. Lepas ni boleh lah korang jadikan katak ni  binatang peliharaan korang kat rumah. Mesti best. Hahaha. Ok lah, jom kita tengok antara katak-katak yang comel lagi kiut yang ada di atas muka dunia ini. Jom.


Red Mantella Frog



Vietnamese Mossy Frog



Ornate Horned Frog



Poison Dart Frog



Malagasy Rainbow Frog



Crystal Frog



World Smallest Frog



Chile's Darwin Frog



Atelopus Frog

27 comments:

MiSzy DiaN said...

katak biru tu macam alien..hehehe
yg last skali..suka kaler dia sb ada kaler purple..hehehe

azzey said...

Pezol stylez: ge li le plak nengok katak tu....ngeeeeeeeeeeeeee...

TIA said...

PEZOL, TIA NAK NANGIS TENGOK KATAK. T_T (HILANG GANAS) XDPT D BYGKAN KALO KATAK TU MELOMPAT NAIK ATAS BADAN.. ERKK. PENGSAN!! TAPI "ATELOPUS FROG" TU SESUAI JADI MASCOT BLOG TIA KAN. HEHEHE. CANTIK COLOUR! :p

mOoN said...

arrrr...
dulu selalu maen ngan katak but now x suka ngan katak dah...huhuhu

Mr.IX said...

crystal frog tu mmg lawa.....

p/s: kata dalam citer Putera katak tu spesis per.

luvYOU said...

comelkah mereka ??
uuuu....salah tajuk awak nih....
gelilah encik pezol uii..huhu

nub said...

katak comey kot..tu ikan haruan suka..hahaha

Yana Houry said...

yeerrkkk....geli2

kakyon said...

comel katak2 tu..tapi geli ler..

Pezol Stylez said...

@miszy:saye suke jge...hehe

@azzey: awwwww...!!

Pezol Stylez said...

@tia:hahaha..klakar la awk ni..

@moon: itu kenangan indah la kan...hehe

Pezol Stylez said...

@mrIX: yup...

@luvU: xpela....ok jek

TIA said...

betul ;D

Pezol Stylez said...

@nub: betul jgk!!

@yana: hahaha...geli ea...;p

Pezol Stylez said...

@kakYon: geli tp mahu...hhaha

p[A]n[A]d[0]L© said...

woahhh...
bapak besar katak tue..
euuwwww

Pezol Stylez said...

@panadol: tu la pasal...huhu

Ikhwan said...

cute cute pon. yang merah tu katak antara paling berbisa.

Pezol Stylez said...

@ikhwan: yekot..hehe

bantalbucuk said...

huhu..geliii..tapi nak tengok gak sebab menarik corak2 dia..:D

Pezol Stylez said...

@bantal:tgok lame2 mesti suker....;p

RuSh D said...

seram jer ak tgk..hahaha

echa said...

eeiii..cmner cntek pon katak tuh ttp tak comel weyh..
T__T

Pezol Stylez said...

@rushD: ye ker? biasa je aku tgok..;p

Pezol Stylez said...

@echa:sampai ati u..huhu

wyusairah said...

katak biru 2 love couple...so sweet le

Anonymous said...

TOLONGLA PEZOL..GELI KOT...
btw...nice katak pink+hitam 2...

(afuan shah)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...