Sunday, January 16, 2011

Kem Motivasi Budak Korea Selatan



Kem ini tidak kelihatan seperti kem percutian biasa untuk kanak-kanak perempuan. Ia merupakan satu kem latihan motivasi di Korea Selatan di mana kanak-kanak perempuan di sana  diberi latihan seperti tentera. Kalau kat Malaysia aku tengok just latihan biasa-biasa jer kalau ada program motivasi macam ni. Kena marah sikit mesti dah menangis. *macam member aku, bukan aku*. Jadi aku tidak hairan lah, kalau rakyat Korea ini sangat berani, berdisiplin dan komited dengan kerja diorang. Ok lah, jom ikut aku melancong ke Korea Selatan pulak tengok budak-budak perempuan di sana menjalani latihan ketenteraan.




























23 comments:

LehaMY said...

ini lah baru kem ! :D best3 !

Novelgurl said...

waah ! bestnya ..buat lah kt sini plak..huhu

Daniela said...

dsat nye....

shahsyaz said...

ineh org pggl kem plkn luar negara..

relevan said...

Ingat kalu kena kat kanak kanak di sini..mau terus lari balik rumah..

Pezol Stylez said...

@lehaMY: betul..sokong2

Pezol Stylez said...

@novelgurl: jom2...;p

Pezol Stylez said...

@dniela: dasat cket jer...;p

Pezol Stylez said...

@shahsyaz: betul2...;p

Pezol Stylez said...

@relevan: hahaha

Gayahspears said...

bagus jugak ade kem camni ya..huhu.. Malysia patot buat camni jugak..keh3

saya_arief said...

lasak..
:D

Pezol Stylez said...

@gayah: betul tuh....;p

Pezol Stylez said...

@arif: aah...lasak kn..;p

r-mean said...

plkn kat malaysia berapa bulan jah..mcm2 alasan xnak pergi.

diroang kat sana 2thn..lagi gempak!

MiaWawa said...

nasib baik Mia ni warganegara Malaysia.. hehehe

Syafiq_Elf said...

Comelnya budak2 kecik korea nie ..
Bila nak buat mcm nie dkt Malaysia ?? ^_^

Miecyber said...

Baguslah...

Kecik kecik dah di asuh dengan latihan lasak....

Persib Bandung nak beli Safee Sali

Cikgu Nurin said...

tak tau la macam mana bebudak kita kalu sekolah wat kem macam ni,kena pukul bahu sikit jer, mak budak dah datang menjerit kat sekolah...

NUR AYNIE said...

best2....seronok hihihih~

ishiko said...

ahahahaa... sonok plk deyOll kena siram dgn air..

wyusairah said...

best gak main lumpur....kiki

pucheh said...

gile r diorang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...