Wednesday, January 19, 2011

Lampu Itu Sangat Cool



Antara koleksi lampu hiasan yang korang boleh gunakan kat rumah korang. Dengan rekabentuk lampu yang tampak lebih moden, eksklusif, kontemporari dan bergaya, rumah korang pasti akan menjadi lebih menyerlah. Korang boleh gunakan lampu ini di tempat yang korang rasakan perlu untuk diberi cahaya untuk menerangi kawasan sekitar rumah korang. Mari ikut aku tengok antara koleksi lampu yang sangat cool ini. Manalah tahu korang berkenan. Hehe. ok jom!!












































24 comments:

RuSh D said...

menarik btol lampu nie:)

Daniela said...

nak yg last tuh!!

mia.lia said...

huaaa..cntikk

Pezol Stylez said...

@rushD: aah mmg menarik...;p

Pezol Stylez said...

@daniela: nak ke?? hehe

Pezol Stylez said...

@mia: yup...;p

Ezay Hadry said...

wah!! lawo2 lmpu tuh
rase2 ikea de jual? hehe

-iEkA DaRLink- said...

mak aii. semat lah lampu! ;)

Pezol Stylez said...

@ezay: ada kot..try p tngok sat

Pezol Stylez said...

@ieka: aah..smart

areteacar said...

comelnya.. PEZOL! belikan cik tikah lampu gajah tuh. boleh? hehehe...

LehaMY said...

mcm sayang nak guna sebagai lampu~ hehehe :D

fa-in said...

lampu yg ulat tu comel!

Pezol Stylez said...

@areteacar: boleh2..xdak hal lah...;p

Pezol Stylez said...

@lehamy: kne guna jgk nti gelap...;p

Pezol Stylez said...

@fain: aah...comel je

amoi said...

comel'y lampu gajah tu :D

Pezol Stylez said...

@amoi: hehe...suke la tu..;p

iEra NaDiRa said...

Whoa! Saya nak lampu yang orang gantung diri tu! Hehe

dikdah said...

lampu yg cumel..nak beli 1 bole..:)

wyusairah said...

comelnye..

Pezol Stylez said...

@iera: ok...;p

Pezol Stylez said...

@dikdah: boleh jer...;p

Pezol Stylez said...

@ayu: aah...comel mcm awk juge....;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...