Saturday, January 29, 2011

Sapa Nak Kek??



Pernah tak korang nampak kek yang korang rasa geli je kalau nak makan?? Dengan rupa corak yang ntahpape, aku pasti korang pun pasti akan fikir 2-3 samada nak makan atau tak. Aku pun konfius, apsal lah diorang nak buat kek-kek buruk sedemikian rupa *eeew..ayat tak bole blah*? Kalau nak buat kek biarlah yang cantik-cantik kan. Baru ada selera nak makan. Tak gitu kawan2? Ni kalau dah rupa kek dah pelik2, sapa lah nak makan. Tapi kalau dah lapar sangat kena makan la jugak tp tutup mata la kot. Hahaha. Ok lah, korang tengok jelah caner rupa kek ni. Chill.













































26 comments:

Cik_Shiqah said...

tak lalu nk mkn...
erk.. haha ;D

amir aizat said...

hahahaahh nak beli laah cmni!!!

Pezol Stylez said...

@shiqah: tau xper...;p

Pezol Stylez said...

@amir: beli tuk aku skali ea....haha

casuarina equisetifolia said...

kek yg amat menarik...
hahahahahaha

Pezol Stylez said...

@casuarina: yup...menrik2.

duan lang said...

best tol!!hihihi

qhais said...

entry kita sama laaa...sal kek yg pelik2..tp bro nya kek mmg menjijikn..huhuhuhuhu....sy nya kek berunsur 18SX...singgah ler....
http://qhaisrose.blogspot.com

Pezol Stylez said...

@duan: mmg best...kah3

Pezol Stylez said...

@qhais: haha...jijik sgt2 kn....ha3

Jumir said...

Bro...apelah yg ada pada rupa.

wyusairah wmazlan said...

arggghhh!! ape punya buruk n jijik skali kek ni~

amira afiqah bt mohd yusof said...

rupanya membuatkan cek x lalu nak makan -.-"

Pezol Stylez said...

@jumir: ntah la..ade ape ek? hehe

Pezol Stylez said...

@ayu: ye2...jijik skali..haha

Pezol Stylez said...

@amira: sdh tentu....;p

Ratu Sulaman said...

ada ke org beli ni...??

Pezol Stylez said...

@ratu: mestila ade...hehe

NUR AYNIE said...

xnak bli la...haahahahah~ tgk jer blh la...nak mkn??? aduhhh.... ngeri jer tgk rupe kek tu..hahah

JR Shoppe said...

Mungkin ada peraduan kek2 hodoh kot?

Pezol Stylez said...

@aynie: hahaha....ngeri ke??

Pezol Stylez said...

@jR: maybe...;p

ieMa ackLes said...

ee yerkkk

Pezol Stylez said...

@iema; hahaha

syafiqah khadiron said...

bro, lu spoiled mood gua la. nnt wa phobia nak makan cake. eyueewww.

Si DauN CeRi said...

errrghhhh... kek ape mcm ni. wuwuwuu kalau ade org adiahkan time besday, xmo kwn die dah. heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...