Friday, January 21, 2011

Demam Akademi Fantasia Kembali

Demam Akademi Fantasia 9 sudah kembali lagi. Setakat pukul 8.00 malam hari ni terdapat lebih kurang 50 video telah diupload untuk diperdengarkan kepada pihak pengurusan Akademi Fantasia sejak 13 Januari 2011 yang lalu. Dengan pendekatan ujibakat yang cukup unik iaitu secara online menjadikan para peserta boleh menghantar video nyanyian dengan lebih cepat, pantas dan efisyen. Ujibakat secara online ini akan berakhir pada 26 Januari 2011. Walaupun bagaimanapun sesi ujibakat secara live juga ada diadakan di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur. Jadi, korang2 yang mempunyai suara yang mantop2 tu boleh mencuba nasib macam akak Amira Nasyrah ni. Sedap giler suara akak ni. Undi Amira!!! Semoga terpilih ye kak.



*kualiti video kurang memuaskan la pulak. gelap sangat la kak*

10 comments:

cek chun said...

memang sora dia sedap laa

tomatokering :) said...

sedappp ! ;D

Pezol Stylez said...

@chun: aah..sedap sgt...;p

Pezol Stylez said...

@tomatoKering: cam artis je sore akak ni....;p

misSbLurRy said...

aku hanya nampak hitam je...

yeee.....

sore dia sedap sampai skrin jd hitam...ehehhe

actually wifi kolej block kot vid nie

NUR AYNIE said...

best la sora dier...sokong~!!!

Pezol Stylez said...

@missB: aah tulapsl...sore sdp agt...hehe

Pezol Stylez said...

@aynie: yup..sore die mmg best....;p

cik ungu said...

siyes style!~

Pezol Stylez said...

@cikUngu: hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...