Thursday, January 6, 2011

Mai Secawan Dulu



Antara koleksi cawan yang unik, pelik dan kreatif yang dapat korang jadikan inspirasi untuk korang minum kopi atau teh pada bila-bila masa sahaja. Rekaan yang sangat menarik dan kadang-kadang amat melucukan ini pasti akan membuatkan hari-hari anda akan bertambah gembira. Dulu pun aku ada post entry pasal cawan ni dan korang boleh tengok kat SINI untuk tengok design-designnya. Ok lah. Aku cau dulu sebab ada kelas pagi ni. Hehehe. Nak tengok design cawan yang sangat menarik, pelik dan kreatif ni, korang usha la kat bawah ni yer. Bye.

































20 comments:

Qhamel said...

menci yg cnncin tu. jht.

nub said...

hahha...lobang jamban pon ada naa

hAwA said...

awww.. sape yg selera nak minum dari 'jamban' tu?

Pezol Stylez said...

@qhamel: haha...mencilah

Pezol Stylez said...

@nub & hawa: pelik je kan dsign tuh....haha

cheQmOomOo said...

cincin tu??? :0

Pezol Stylez said...

@CM: nak la tuh...haha

cheQmOomOo said...

jhat kot..kotak nmpk mcm ring..
*tringat citer mr bean y dia bg penggantung bingkai gmbr mcm cincin kat awek dia..hampeh sungguh!!*
en.pezol: sila jgn wat cenggitu kat kekasih hati yek hahahaha

Pezol Stylez said...

@CM:haha....baek dear...i xkn b0wat...

cheQmOomOo said...

=D

Daniela said...

kalo yg jamban tuh mcm tak lalu jer nak minum huk3

CahayaCintaIlahi said...

perrggghh mang unik n menarik seyhh
hehe..neway.. suke yg pistOl tu haha comel jerk ngeeee ;)

Pezol Stylez said...

@daniela: hehe

Pezol Stylez said...

@cahayaCinta:yup..menarik kan

wyusairah said...

unik n pelik jew..cawan yg ikut mood tu beshh!! hehe

Pezol Stylez said...

@ayu: besh2 je ke? beli la satu tuk sye....haha

:: Zanna :: said...

cawan yg sangat unik...

Kenali Makna Tandatangan anad ^.^

Pezol Stylez said...

@zanna: aah..unik sgt2

Ija Faezah said...

sanggup ke minum gune cwn jamban uh.. kompem xmsuk ke mulut..keh3

Pezol Stylez said...

@ija: de hal lah ...ley jek..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...