Wednesday, January 26, 2011

Segalanya Tentang Hamburger

Hamburger Sneaker


Apabila dah kemaruk sangat dengan makan burger, maka dari situlah timbulnya idea-idea gila pelik untuk merekabentuk apa sahaja barang bersumber inspirasikan burger. Pelik kan?? Tapi pelik-pelik pun tetap barang-barang tersebut nampak unik dan memang style tuk korang simpan dalam rumah. Nanti kalau dah lapar sangat tu korang boleh lah bayangkan makan burger tu. Hahaha. Ok lah, korang tengok jelah apa yang diorang buat dengan burger-bueger itu. Layannnn.


Hamburger USB Drive



Baby Hamburger



Hamburger Bed



Hamburger Lego



Hamburger Harley Motorcycle



Hamburger Dress



Hamburger Phone



Hamburger Stool



Hamburger Cake

8 comments:

airaniez wirdani said...

sian budak tu kena buli!nanti orang makan dia pulak..huhu

Pezol Stylez said...

@airaniez: aah...tu la psl...huhu

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh, sgalanya hamburger.
mabuk burger satgi! xD
tp yg motor tu cool gler kot.

Pezol Stylez said...

@fariehan: yup......cool

KUREKURE COMEL said...

comelnye baby burger tu...hehehe...
mmg kreatif...

ishiko said...

thehehe.. muntah beger nnty~

Pezol Stylez said...

@kure2: comey2...;p

Pezol Stylez said...

@ishiko: hahaha....;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...