Wednesday, January 26, 2011

Rumah Atas Air Cool



Korang pernah nampak rumah terapong atas air?? Maybe ada yang pernah dan ada juga yang tak pernah kan? Kalau aku, pemandangan rumah atas air adalah biasa bagi aku sebab kawasan tempat tinggal aku di Limbang, Sarawak *ceh, promote tempat tinggal nampak brader* ada sebuah kampung tu, rata-ratanya rumah mereka berada di atas air. Sekiranya korang pergi ke negara Brunei Darussalam, korang juga akan jumpa banyak rumah atas air ni. Tetapi di Kanada rumah atas air ni jarang-jarang ada, jadi dianggap suatu yang unik dan sangat menarik untuk didiami. Dibina oleh seorang arkitek di sana, menjadikan rumah ini akan terapung mengikut tahap ketinggian air. Pengalaman aku, memang best dapat duduk atas rumah seperti ini. Dapat tenangkan fikiran kot daripada segala masalah. Ok lah, jom kita tengok rumah terapong di Kanada ini.































9 comments:

ieMa ackLes said...

air cantik memang la unik..
klau kt msia sg cm koto jek...

vampire's lovex said...

memg semattttt....

Daniela said...

heheh kat m'sia ade..
kat semporna..tp atas laut lerr..eheheh

Pezol Stylez said...

iema: aah...betul2

Pezol Stylez said...

vampires: yup2....;]

Pezol Stylez said...

@Daniela: lg hebat...;p

sarah mohamad said...

santek :)
dan unik .

tapi dekat mesia dah lama dah ada cenggini . hihi

unknown girl said...

wah..best btl :)
nk mandi jer terjun..hehe :p

Si Matatajam said...

Memang cool!! Kan bawah dia ada ayaq..mesti sejuk... Ha ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...