Wednesday, December 8, 2010

Cawan Kopi Dan Teh Yang Cool



Kebiasaannya korang minum air teh atau kopi guna cawan macam mane??  Biasa je kan? Hehe. Tapi kalau korang nak tau terdapat pelbagai jenis rekaan bentuk cawan yang boleh korang temui kat pasaran. Memang rekaannya sangat menarik. Kadang-kadang tu lucu pon ade billa aku tengok.. Apa-apa pon korang tengok dulu antara rekaan cawan yang menarik ini ok. Malas nak citer lebey-lebey plak. See ya!!






























2 comments:

pezol said...

jom pekena ayaq teh secawan!!

salwaismail said...

haha, menarik! (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...