Wednesday, December 29, 2010

Laluan Jalan Raya Paling Merbahaya Di Dunia



Laluan jalan raya adalah satu jalan yang menjadi penghubung antara satu tempat ke satu tempat yang lain. Tak kisahlah samada jalan itu senang atau sukar untuk dilalui, ia akan menjadi satu alternatif jalan yang penting untuk menuju ke satu destinasi. Terdapat banyak laluan jalan raya yang sangat  merbahaya untuk dilalui di dunia ini. Mungkin korang akan mengambil masa yang agak lama apabila memandu di kawasan macam ini untuk sampai. Ok lah, jom kita tengok antara laluan jalan raya di dunia ini yang dianggap sangat merbahaya untuk dilalui itu. Jom!!


Jalan Raya Gunung Atlas - Morocco



Jalan Raya Col De Turini - Perancis



Jalan Raya Grimsel - Switzerland


Jalan Raya Terowong Guoliang - China



Jalan Raya Los Caracoles - Andes



Jalan Raya Yungas Utara - Bolivia



Jalan Raya Stelvio - Italy



Jalan Raya Torako Gorge - Taiwan



Jalan Raya Fairy Meadows - Pakistan



Jalan Raya Trollstigen - Norway


10 comments:

wawa azam said...

bahaya..tp kan...nampak cantik..teringat dlm cite hindustan yg suke nyanyi lam kete ats jln cenggini..hehehe

Pezol Stylez said...

bahaya tapi cantik pemandangan kt cni..

zaidi zaim said...

perghhh!!! mautttt tuuuuu....

kalo bley buat 'drift' kat sini memang sempoi abihhhhhhhhhh.....

hahahaha.. berani ker...

hawiz said...

wooooo....bahaye giler....mmg totttt laaaa..huhu...tp cntik kot..

Roket Kertaz said...

hohooh.. mmg dahsyat .. tp.. layan kona best 2...!!!

AngahSayang2314 said...

kalau angah dah mengucap dahhhhh lagi2 kat lereng2 bukitttt

Tuan-Belog said...

pergghhh....cool giler jln2 tu sume....

zuhanismohamed said...

mak ai..selekoh semua tajam2 betul tu..hehe
kalau ada lah kat malaysia sure jadi selekoh maut ni..aih..

Pezol Stylez said...

kene wat pertandingan drift ni kalu ade kt malaysia...ha3

Cik Muda Nurul:) said...

kalau camni, jenuh la aku nk membelok sana sini..penat kotttt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...