Wednesday, December 15, 2010

Nak Makan Biskut Comel



Korang suke makan biskut tak? Kalau suka mari aku tunjukkan antara koleksi biskut yang comel dan kiut miut yang pada aku sayang pulak hendak dimakan. hehehe. Biskut ini telah dibuat oleh seorang pembakar biskut dari Jepun yang menamakan dirinya sebagai "Cookie Boy" telah mencipta biskut yang unik ini berdasarkan daripada bentuk binatang dan objek sekeliling. Biasanya biskut ni dibuat sempena untuk majlis harijadi, perkahwinan dan menyambut ulangtahun. Jadi mcm mne? korang suke tak? Jom kita tengok biskut-biskut yang lain pulak. Jom.





















5 comments:

Pezol Stylez said...

sedap mkn biskut sambil minum teh o panas. hehe

khairunnisa ♥ said...

macam sedap je.. hee -__- teringin makan biskut halia ;)

nun aayat said...

lawa2....sdp2... tp macam syg nk mkn.....hehehhehe

i am S!L4H.. said...

eheee..comeyynye..nk yg stokin tu...
erkkk~

cik blablabla said...

eee nak yang kmera tu..aish klodpat taknak makan,nak frame kan.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...