Sunday, December 12, 2010

Pandang Kanan, Kiri, Kanan, Lintas



Semasa korang hendak melintas jalan, korang mestilah pandai jaga keselamatan korang. Siapa lagi nak jaga kalau bukan korang kn? Jangan lupa apa yang telah diajar masa sekolah dulu. Pandang kiri, pastu pandang kanan, pastu pandang kanan semula. Kalau korang rasa selamat baru boleh melintas. Korang tahu kan? Apabila korang nak melintas jalan tu, gunakanlah laluan pejalan kaki yang telah disediakan. Selamat sikit kan. Baiklah malas nak citer panjang, jom kita tengok antara laluan pejalan kaki yang sangat kreatif di seluruh dunia.


Mr Clean


Orthodontics


Sikat Rambut


Mc Donald


Curitiba Shopping


FedEx Kinko


Consorzio Ceramisti Cavesi


Latina Insurance

5 comments:

Pezol Stylez said...

Selamat melintas ea...

i am S!L4H.. said...

uishh siap ad note muzik..hak2
kang x psl2 lintas2 smbil nyanyi bgun2 kat spital..haha

Sha Shakina said...

sgt kreatif. btw, i smpai skrg still x pndai melintas. :))

cik miera said...

wow...kreatif nye

Saiful Zaini said...

gambar yg last sekali tu ape...?? macam aliran air jek...??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...