Thursday, December 16, 2010

Terujakah Tengok Wayang




Aku sarankan bile korang ade duit lebih, korang bley la wat home theater sendiri kat umah. Tak payah lah pergi bersesak-sesak kat mall hendak beli tiket wayang. Dengan rekaan wayang mini kat umah korang , aku pasti korang akan lebih selesa dan puas hati menonton wayang kegemaran anda. Tidak kisahlah nak tengok dengan sesiapa pun. Kalau korang ada otak gila sikit, korang boleh lah bukak panggung wayang sendiri kat umah dengan mengenakan bayaran kepada kawan-kawan korang yang datang hendak tengok wayang kat umah korang. (kedekut) haha. Oklah jom kita tengok antara home theater yang korang boleh jadikan inspirasi apabila nak buat nanti.


Scarface


Pirate of the Carribbean


Terminator


Batcave


Star Wars


Star Trek


Stargate


Nautilus


Indiana Jones


Titanic


Matrix

4 comments:

immukmin said...

stylo..

Pezol Stylez said...

abes blajo ni nak wat satu kat umah

Fariq said...

pergh,,
nampak esklusif siut,
kalo buat wyg sndiri dlm tu pon xde sape nak kesah,, heheh

azie said...

smart n kreatif :).. abeh blnje tu kalu nk wat kt umh hehe.. tp klau dah suka blh je hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...