Saturday, December 18, 2010

Halus Sungguh Seninya




Dengan hanya menggunakan sehelai kertas, korang boleh membuat satu potongan gambar yang sangat halus seninya. Seorang artis dari Los Angelas iaitu Miss Elsa Mora telah menghasilkan beberapa potongan gambar dengan menggunakan pisau sahaja. Untuk menghasilkannya, korang memerlukan ketajaman mata untuk fokus kepada sesuatu gambar yang hendak dibuat. Aku rasa, kepada guru-guru pendidikan seni, cikgu semua bolehlah buat camni jika takde idea nak buat apa dalam subjek pendidikan seni. Nama pun dah ajar seni kan? hehehe. Ok lah, jom tengok yang lain.

























4 comments:

miyoshu212 said...

canteekk..bak aku satu..!
:D

Cik_Shiqah said...

cantiknyer, penuh dgn seni. hahaha~

Pezol Stylez said...

amek la...

aqil_qila said...

hoho...cool.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...