Friday, December 24, 2010

Korang Makan Apa Tengahari



Makan tengah hari adalah sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita. Sebab apa ek?? Setelah korang banyak menggunakan tenaga untuk bekerja di waktu pagi, jadi badan memerlukan tenaga iaitu melalui makan pada waktu tengahari. Korang pernah tak bawa bekal makanan kalau korang pergi mana-mana? Pernah tak korang terpikir nak buat sedikit hiasan kat bekal makanan korang tu dengan hiasan seperti orang ke, gajet ke, binatang ke atau watak pelakon kegemaran korang?? Hahaha. Tak pernah? Jom ikut aku tengok antara dekorasi yang sangat cantik untuk makanan tengah hari ni.


Wall-E


Super Mario


Family Simpson


Krismas


South Park


Bill Gates


Monalisa



Mozart


Starbucks


Lego


Kucing


Playstations


Nintendos


Monster Inc


Tiger Wood


Tinker Bell


The Devil Wear Pirikara

5 comments:

sudirman said...

menarik...jom lawat2 blog saya utk tambah kenalan..
http://sudirman1809.blogspot.com

Ain Zulaikha said...

saya kan , kalau dah makan nasi lemak 2 bungkus. sampai ke malam lah tak makan .. T_T tp kalau tengah hari selalu makan nasi dengan lauk hehehe..

~CiK TiNieY~ said...

mmg menyelerakan...cik tiniey dh la suka makan...hahahaha~~

Halia Kentang @ Annpaan said...

xsmpai ati nk mkn benda2x yg kelihatan comel2x ni..
rsa cam sayang sgt nk memakan nyer/.
huhuhu

Pezol Stylez said...

lapo2 pon kene mkn jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...