Wednesday, December 15, 2010

Takut Basikal Hilang



Tak nak pisang berbuah dua kali lagi. Awasilah basikal korang dari dicuri. Sebuah basikal yang sangat berinovatif telah dicipta oleh incik Kevin Scott dengan menjadikan basikal yang diciptanya itu boleh dilipat dan seterusnya diikat di tiang lampu ataupun mana-mana sahaja yang mempunyai tiang. Senang nak cakap basikal ini adalah mempunyai rekaan yang sangat fleksibel. Dan yang paling penting, basikal korang selamat untuk ditinggalkan. hehehe. Bagaimana, hebat kan? Jom tengok gambar-gambar yang lain plak. Zasss!!









6 comments:

i am S!L4H.. said...

perghh basikal tu.....gile potato tol..

Mohamad Izwan said...

takde jual kat malaysia ke?

immukmin said...

heabtt giler...hak3!!! teruje..saye..hehehe

Pezol Stylez said...

jom beli reramai...

cimOt said...

ohhh aku perlukan bangat beskal gaya ini..bikin gue senang pegi kelas...lalalala

MyraLove =) said...

waah..hebatnya basikal dia.
boleh beli 1 nih.nak letak bawak katil pun boleh ni..hahaha =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...