Saturday, December 4, 2010

Seni Kapur Tulis



Korang suka tak main kapur tulis?? Ala...kapur tulis yang kita selalu main masak2 baling2 kat kat sekolah dulu. Kapur tu tuk ditulis kat atas papn hijau. Bukan nak buat baling2. Hehehe. Korang tau tak, daripada korang duk main baling2 kapur tulis tu , baik korang buat lukis-lukis kat area2 yg korang rasa nak lukis. Tapi, hanya yg pandai lukis je ek. Sape2 yg tak berapa nak pandai melukis tu korang tengok je kawan korang tu melukis. Nak lukis ape?? OK jom kita tengok apa yg patut korang lukis--->


















3 comments:

faizul said...

cool....;p

Luffy said...

wowww...semart giler...huhu...
bile r aku nak berjaye pndai melukis..wuwuw.sedey2..haha

selamanya lenabanon said...

subhanallah cam btoi.. hebat laa seni kapur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...