Monday, December 6, 2010

Restoran Pelik Dan Unik



Nak makan kat restoran yang pelik-pelik dan unik-unik? Korang pegilah melancong ke luar negara kerana terdapat banyak restoran pelik dan unik yang korang boleh jumpa. Ntah la aku tengok cam best je makan kat tempat-tempat cenggitu. Lain dari yang lain. Tapi geli pon adew gak. yuks!!Yelah kita tak tau ape ke bende menu yang diorang hidangkn. Nanti hidang bende-bende pelik, naya kiter. Ok lah jom kita tengok antara restoran yang sangat2 pelik dan unik yang korang boleh jumpe kat luar negara. Lets check this out.


makan di angkasa


restoran hospital kat Latvia


restoran dalam gelap kat London


restoran ais kat Dubai


restoran tandas kat Taiwan


restoran ninja kat New York


restoran rumah hijau kat Armsterdam


restoran penjara kat Tokyo



restoran bawah air kat Maldives




restoran atas pokok kat New Zealand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...