Monday, December 27, 2010

Wartawan Cilik Yang Cool

Joey, seorang wartawan kanak-kanak berusia 5 tahun untuk Blackhawks TV, yang mana Joey akan memberikan liputan secara profesional dalam satu pertandingan hoki kebangsaan di sana. Baru-baru ini, Joey telah menemuramah beberapa soalan kepada beberapa bintang Blackhawks seperti Jonathan Toews, Patrick Kane dan banyak lagi. Budak ini memang cool lah nak habaq kat hangpa semua. Lawaknya apabila salah seorang pemain Blackhawks bertanya satu soalan kepada Joey iaitu berapa lama Joey sudah berkecimpung dalam dunia wartawan dan dengan penuh konfidennye si Joey ni ckp dah 6 tahun padahal umo dia pada masa tu baru je 5 tahun. hahaha.Ok lah, nak tahu apa soalan yang Joey tanya kepada player2 Blackhawks? Jom saksikan video ini. Check this out !!



10 comments:

fairuzhani said...

hahaha.lawak!

Lan Bingka said...

dah besar boleh jadi wartawan yg hebakk..;)

Pezol Stylez said...

sungguh berbakat..

ieMa ackLes said...

lawak la bdk ni..
huhu

tia said...

comel gyler joey neh!
hahaha!
muke slumber je jwb soklan!

Pezol Stylez said...

berkali-kali aku tgok vid nih...like him!!

Nur Shareena.. said...

adoi . sungguh lawak budak nie~

Nailofarhazirah said...

teringin nk jd reporter ke?

putERi-kAtEk said...

anak sapa la ni....hahahaha....

Pezol Stylez said...

@guy: jadi reporter bguih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...