Friday, December 24, 2010

Tanda Lelaki Ingin Putuskan Hubungan


Lelaki mungkin sukar untuk melafazkan kata putus, tetapi bila si dia mulai menjauhkan diri, itulah tandanya si dia mulai jauhkan diri dari anda. Hati-hati dengan perubahannya dan lihat di cermin kesilapan dalam sedar atau tidak yang anda lakukan sehingga mengguris perasaannya. Lelaki juga sentitif…Nak tau tanda-tandanya?? Jom ikut aku.


Sering Ingkar Janji
Si dia mula tidak menepati janji untuk bertemu anda! Ada sahaja alasan saat-saat terakhir untuk tidak dapat bertemu dengan anda.


Pelbagai Persoalan
Lelaki bukanlah lelaki yang mudah untuk meluahkan segalagalanya. Ketika dia merasakan kehilangan cintanya, pelbagai soalan akan mula di tanya… “Adakah kamu rasa seperti ada yang tidak kena dengan perhubungan ini?” “Mungkin aku bukan orang yang tepat untuk mu…”


Rakan Lebih Penting
Si dia mulai mencari teman-teman lamanya. Jika dahulu masa hanya dihabiskan bersama kamu, sekarang si dia mulai menghabiskan masa berlibur bersama rakan-rakan. Di hujung-hujung nanti bila anda mula merungut, barulah dia akan berkata anda mengongkong kehidupannya dan meminta putus.


Mula Memuji Wanita Lain
Biarpun dahulu si dia mengagumi kecantikan wanita lain, tetapi tidak pernah diungkapkan di hadapan kekasih hatinya. Tetapi tiba-tiba si dia mula memuji dan kecantikan dan kehebatan wanita lain, itu bermakna dia ingin anda berasa cemburu dan tidak lagi menjaga hati perasaan anda.


MENGAPA DIA INGIN PUTUS??


Baby, you’re boring...

Sebahagian lelaki ada beranggapan bahawa wanita yang manja adalah jenis yang cute dan comel. Tapi kalau berlebihan apa jadinya, ya? Membosankan! Jawapan itu memang tidak akan keluar langsung dari mulutnya. Tapi jangan terkejut bila si dia mulai memberikan pelbagai alasan, saat anda merengek ingin di antar ke salon, pusat membeli-belah atau bertandang kerumah teman. Lelaki mulai jemu dan tidak tahan lagi dengan perangai manjanya…;p

9 comments:

Pezol Stylez said...

hmmm...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kadang2 sebab dia tak pernah puas dengan sorang so nak cari lain

ayu jazari said...

emm..n0 k0men tp nak k0men..hiks~

Mr. TN_SkY said...

50-50~ true or not? ourself decide it =_=

Cikin said...

the moral of the story is pepandai laa jaga hbngn tu ,

jgn dok bwk prngai over yg buat org nympah .
HEHE (:

Bert said...

mana2 awek yg putus cinta dgn boyren dia, sila kontek saya sekarang. masih bujang. =P

Lady Eryhana said...

dah penah trjadi ng seorg kwn. pakwe dye sebijik mcm ni. sy da agak dah.. dye boring la tu.

vampire's lovex said...

erghhhhhhhhhh takot la pulok....... T______T

hasanah~ said...

hee...xde j0d0h 2.. xpela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...