Tuesday, December 28, 2010

Haiwan Kalau Obesiti Nampak Comel Je




Masalah obesiti sering kali dikaitkan dengan menusia yang mempunyai berat badan yang melampau. Mempunyai berat badan yang tidak seimbang banyak mengundang masalah kepada individu yang mengalami masalah ini dan obesiti merupakan salah satu penyakit yang amat berbahaya jika tidak diambil langkah untuk mencegahnya. Tetapi bagaimana pula dengan haiwan ek? Bagaimana dengan bentuk fizikalnya apabila mengalami masalah obesiti ini?? Bagi aku haiwan yang obesiti ini adalah haiwan yang sihat, tidak bagi manusia. Nak tengok?? Jom !!



























14 comments:

Leena said...

memang sgt sgt comel
cuba manusia ... :D
merisaukan

cAmca Dan GArpu said...

cute lah haiwan..dewang nie xyah nak diet2..x yah nak mamam mcd..sehat semulajadik!..hoho

cAmca Dan GArpu said...

cute lah haiwan..dewang nie xyah nak diet2..x yah nak mamam mcd..sehat semulajadik!..hoho

Anonymous said...

cekci la kude belang tu..awww...

Jue_Da (^_^) said...

comel betOl...hiiieeee

Pezol Stylez said...

yup, comel sgt depa tuh kn...;p

10jarijemari said...

haha..aku suke gorila itu sehat sampai xmampu membawa perutnya sendiri~ ^^

fielah said...

suke tupai n rabbit tu... comel... ^_^

iRa~" said...

cutee!
haiwan ok la kot..
kalo manusia?
hee..
mcm2 penyakit dtg nt..:P

n@jwamz said...

alooorrrr shumel....!!!!!
love animalsss giler2:)

MERAH said...

haha.adekah ini for real??
rabbit cute sekali!

whitecappuccino said...

comeynyer yg no 1 tu..

woot-woot said...

wah yg ni syes comey

n!da said...

hahahaha..

zirafah tu sangat tak boleh pakai yer..
kuda tu macam mengandung..

zebra tu bukan obes, tapi bontot MANTAP!! haha. da macam jlo aku tengok. hoho

burung kakak tua xmuat masuk sangkar..
last skali, berok bawak perot?
ahahahaha..

siyes sgt suke en3 nih. n_n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...