Sunday, December 5, 2010

Peminat Buku Patut Ada Benda Ini



Korang penggemar buku? majalah? buku teks? novel? Okey kalau korang adalah penggemar dan pengumpul buku-buku, aku rasa korang mesti memerlukan satu alat untuk menyusun buku-buku korang supaya tersusun lebih kemas dan cantek mata memandang gitu kn?. hehe. Aku pon minat baca buku jugak Memang belambak la buku aku. Tapi aku simpan je dalam kotak sebab kalau aku susun tanpa ada penahan buku so confirm lah  betabur aku tu. So, korang2 yg ade buku banyak tu boleh beli alat penahan buku yg awesome ini sebagai alat tuk tahan buku korang tumbang jatuh tersembam. hehe. Jom kiter tengok antara rekaan alat penahan buku yang sangat cool itew. Layannz.






























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...