Monday, December 6, 2010

Kerja Paling Berbahaya Dalam Dunia



Semua orang ingin bekerja. Tak kisah la nak keje pape pon. Memandangkan sekarang ni pon susah nak dapt keje kn. Jadi tak payah la nak memilih sangat. Tapi kn, korang berani tak keje yg kalau korang tngok gambar ni ditawarkn kepada kamu? Gaji memang mahal beb. Beribu-ribu. Peluang datang sekali kot. Kalau korang taknak amek orang lain amek. Kamu pulak dah lama menganggur. Dan lagi satu, tak yah gune pape sijil kot. hahaha. Jadi caner, korang berani tak?? Ala...bukan senang nak keje dengan gaji beribu-ribu macam tu. Hehehe. Nak tau keje ape? Jom kite tengok.


pembersih tingkap bangunan


membaiki wayar elektrik guna helikopter


pelatih buaya


pelatih singa


perempuan target tuk sarkas



penebang pokok


pemusnah bom


nelayan

kontraktor bangunan

7 comments:

pezol said...

bahaye sgt ke??

Miecyber said...

Tak sangguplah buat kerja diaorang nie....


http://miecyber.blogspot.com/2010/12/masjid-al-aqsa-didakwa-akan-runtuh.html

Luffy said...

bapak r..yang last tu aku memg de fobia cket..cket je r..kalo tmpat tggi ni aku rase nk terjun je..haha..
tu bahaye tu..

wei yang sudoku tu aku bg satu dulu sebab nak bg yang amateur2 try jugak..kunk bg susah2 dowg x dpt jwb lak..huhu..next time aku kasi susah2 cket erk..haha

Hana Kirana said...

mencabarnye.... huhuhu kena pikir bykkkkk kali ni

Hishyamuddin said...

hahahaa..gaji 10ribu pun aku tak nak...

CeeKeen said...

giler tingi imaginasi....hahaha..

saiazuan said...

perghhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...