Sunday, December 19, 2010

Kat Tangga Pon Boleh Lah



Biasanya, sesebuah syarikat akan memasarkan produk mereka melalui tv, radio, kain rentang, surat khabar dan sebagainya. Tetapi bagaimana pula kalau diorang iklankan produk mereka melalui tangga?? Apa korang rasa? Pelik atau kreatif? Aku tengok cam best jer. hehehe. Jom mari kita tengok camne mereka buat iklan melalui tangga ni. Zassss!!



























8 comments:

Pezol Stylez said...

cool

azrinrahim said...

first time tengok..pandai juga diorang nie nak tingkat pasaran masing2 dan buat sesuatu yang lain daripada yang lain...

NuRul said...

bila kreativiti mengatasi segalanya

sYu's RaMLi said...

wow...creative!

immukmin said...

nice..=)

manggosteen said...

siap ada kereta terbang kat situ..bahaya ni..kekekee

kimchisu said...

cool hbs la..style giler..hahahha

fidah adie said...

wohooo..best giler kalau kat mlaysia pun ada iklan mcm nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...