Wednesday, December 22, 2010

Kenapa Perlu Menyiksa Diri Sendiri



Aku berasa sangat pelik, orang zaman sekarang suka sangat mengubah bentuk fizikal yang sedia comel molek, cantik, dan yang tiada cacat celanya. Adakah kerana fesyen?? atau sekadar suka-suka?? ataupun sebagai satu kepercayaan mereka. Perlukah kita menyakiti anggota badan kita, hanya untuk kelihatan cantik atau menakjubkan? Semua ini adalah perbuatan yang kita tidak perlu ikuti. Kita seharusnya bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan dan tanggungjawab kita adalah menjaganya dengan baik. Meh ikut aku tengok antara gambar2 yang korang tidak boleh ikuti.






















15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

seram
eeee

mia.lia said...

geli r tgk..hehehe
ade uh lgi r...tuka jdi binatang lgi
ngn misai2 agi..haha

tulips etu chinta.. said...

eeee..geli..seram un ad..

salwaismail said...

pelik betul.
dowrg tak bersyukur dgn apa yg Allah dh bagi kn?

sYu's RaMLi said...

eewww...

FaraCuna said...

aiyaiyai...

tgk gambar pon dah sakit..aduyaii

Kenzo@MrConteng said...

seram siot!!

Mardhiah Mohd Fuad said...

sgt4 thrill entry ko deeerrr....

RuSh D said...

mmg takde keja btol...

azi nur said...

adeh ngerinye....

http://azisweetness.blogspot.com/2010/12/kek-dan-saya-oopocoot.html

ieMa ackLes said...

teknology smkn maju...
mnusia smkn xbertamadun...
sstengah jela..hihi

syaza kelyza said...

bodoh sangat la diorang ni T.T

whitecappuccino said...

eii! tak sanggup tgok!

King Of Single said...

pehh! terbaek ini pict...dorang ikut trend tp menyakitkan anggota bdan sndiri...trend yg shit~

Jimie Handaru said...

perggghhh.. tatto 3d tu terbaik la..., boleh bawak semayang tak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...