Monday, December 6, 2010

Susun Buku Korang Elok-Elok



Aritu dh tunjuk pasal alat penahan buku kn elak buku jatuh ke kiri mahupun ke kanan. Kali ni aku nk korang tengok pulak rak buku. Buku-buku korang yang betimbun-timbun tu korang susun la elok-elok. Jangan pandai bace malas nak simpan pulak. Letih omak korang nak susun balik. Mana tau tetamu datang mengejut kat umah korang tengok buku besepah-sepah, kan malu tu. Tau la korang minat membaca kn tetapi pandai2 la susun atas rak. Kalau korang tak ade idea nak buat rak buat rak buku caner , meh tengok antara contoh2 rak buku yang boleh korang beli atau buat sendiri. Zasss!!



























8 comments:

pezol said...

creative design...cool

Sofia Aimd said...

cool! comel plak bile nampak kucing tu ;)

Anisa Hang Tuah said...

cool
heh
nak buat
tp buku tak byk
hehe

Syaifullah Arifin said...

Wau...
keren bgt tUh tempat bukux ... ini dia ni tipe buku tamu melayang di rumah... hehehe...
lau begitu pengen buat tempat buku seperti gitar ah.... atau ga' peta negar... mungkin keren jga yah...
Oh iya thank's ya kwan aq bru tau nih.. ada yg kreatif kaya' gini...

selamanya lenabanon said...

fuuuhhhh suka yg bentuk bulat2 2.. nk beli satu lah bila da umah sndri 9ti hehe..

saiazuan said...

smart... mana jual?

amira said...

woah... cool gila~

2+2=5 said...

suke sukee rak buku tu...hhohoho mane la leh dapapt gamaknyerr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...