Tuesday, December 28, 2010

Apabila Ulat Pelik Serang Kereta



Ulat serang kereta?? Pelik kan? Aku pun tak tahu kenapa ulat-ulat ni serang kereta tu jadi 'markas' mereka. Ada apa la dengan kereta tu sampaikan ulat-ulat ni hinggap kat kereta tu. Kereta tu kan logam. Ulat sekarang dah pandai makan logam ke?? Konfius aku dibuatnya. Aku pasti pemilik kereta ni pasti akan terkejut beruk apabila kereta dia di'serang' oleh ulat-ulat ni. Nak tengok lebih lanjut...? Jom teruskan.









18 comments:

srikandi.aicha said...

eee..takutnye!

salwaismail said...

huh, kenapa mesti kereta??
=))

Pezol Stylez said...

sungguh pelik !!

Cik_Shiqah said...

agknya dkt keta tuh ada rasa manis2 kot. hahaha =))

laskar rainbow said...

eyyyyyyyhhhh!
geli siot

-___________-

raziellia said...

yucks !!
geli geli...

immukmin said...

meremang bulu roma..hohoho

udin said...

peh ulat pon mkn keta noh.. biaq btoi..

NieyaVanilla said...

eee..geli...cam cacing noh

cik_starzz said...

eeee..cik starzz fobia da kalau nak naik kreta tuh~~ :)

wawa azam said...

eee..geli nengok..cmne nk buang ek??spray???hurmm

nadzirah aqilah said...

uishh.. banyaknyer!!! meremang bulu roma.. dengan rambut sekali ternaik.. adoiii... caner tu???

nora said...

ish gelinye

Leena said...

eeeuuuuwww yek !
camane laa dia nk bersihkan kereta dia tu nanti ...
kesian betull

Jue_Da (^_^) said...

eeuuuwwwww...geli nyerrrrr

hakeem kira said...

perghh . style keta tu . macam dah beratus tahun tak berusik~ geli pon ada

deqdeq said...

eeee...gelinya tengok ulat banyak macam tu...

chegu abbas said...

mai mana ulat tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...