Thursday, December 30, 2010

Pancakes Itu Sedaplah



Korang pernah makan pancakes?? Kalau dalam bahasa melayu nye kira macam lempeng la. Sedap kan? Tapi biasa kalau kat Malaysia ni, kita buat pacakes biasa-biasa je kan? Tapi, ada seorang ibu ni, namanya Jim Belosic telah membuat pancakes ini dengan bentuk yang sangat cute untuk hidangan anaknya Allie yang berusia 3 tahun. Walaupun bentuk pancakes yang dibuat oleh Jim Belosic ni seperti bermain dengan makanan tetapi ia tidak menjejaskan Jim Belosic untuk mencipta sesuatu yang baru dalam membuat pancakes bagi menarik perhatian anaknya supaya makan.Mari saya tunjukkan antara bentuk2 pancakes yang telah dihasilkan oleh mama Allie nih.



























10 comments:

Hishyamuddin said...

mcm2 bentuk upenyer pancakes ni..haha

Pezol Stylez said...

sedap kot pancakes nih....

aNnE said...

lagi sayang nak makan...hahaha

bofoyengfeng said...

macam ini punya pancake memang sayangnye nak makan....

lavender harum wangi said...

erk yg bentuk toilet bowl pun ada? hahaha :D

Finaz Jaafar said...

kreatif gyler..ada masa plak dy hias bagai tu kan

Pezol Stylez said...

itulah kasih seorang ibu terhadapa anaknya...;p

Burp said...

kura kura tuh comei! hjahaha

~CiK TiNieY~ said...

mak ai.xthn de rupe toilet lak 2..haha

Pezol Stylez said...

try la wat korang semua...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...