Saturday, December 4, 2010

Patung Mikroskopik Yang WOW!!



Pernah tengok mami jarum?? Mesti pernah tengok kn? kn? Lebih2 lagi dak2 pomwan. Tipulah kalau tak pernah tengok jarum. Ok, kalau korang pernah tengok jarum, mesti ada lubang jarum tu kn? Kecik kn? sgt2 kecik. Aku nk bagitau kat korang ada sorang mamat ni Willard Wigan telah mencipta patung yg sangat2 kecik pastu letak kat lubang jarum tu. Korang bley bayangkn x, camne patung itu kecik mcm mne?? Memamng WOW!! lah. hahaha. Giler kn? Kalau korng nak tengok patung tu kene gne kanta pembesar ataupun mikroskop. Bru nampak patung tu. Ok jom kite tengok bagaimana kehalusan patung tersebut. Layanz...




















5 comments:

faizul said...

perghhh....

A.D.A.M. said...

Uniknye!

cik-terompah said...

wow... gilak la.. teruja ak tengok.. tapi aku rasa yang rabun x sesuai beli.. hehe

grOundnUt said...

Halus seni dorang ni...^^'

n!da said...

oi, ko tipu ea?
nmpk mcm ditampal2 aje. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...